محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، برنامهای طراحی کردهاند که پسوردهایی امن و قوی تولید میکند و در عین حال حفظ کردنشان هم آسان است.
از دوران ایلیاد و اودیسهی هومر، مردم از قافیه برای حفظ کردن مطالب مختلف استفاده کردهاند.
پسوردها معمولا مسئلهای دردسرساز هستند، هرچه بهتر باشند، حفظ کردنشان سختتر میشود. به همین دلیل، اکثر مردم پسوردهایی انتخاب میکنند که به خیال خود نفوذناپذیرند، اما در واقع هک کردن آنها بسیار راحت است.
خوشبختانه، اینطور که به نظر میرسد دو محقق با استفاده از شعر این مسئله را حل کردهاند. مرجان قزوینینژاد و «کوین نایت» (Kevin Knight)، از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، رسالهای با موضوع پسورد منتشر کردهاند. در این رساله آنها تولید شعر با استفاده از تعدادی کلمهی تصادفی را به عنوان راهکاری برای ساخت پسوردهای امن ارایه دادهاند.
این محققان میخواستند تکنیکِ رایجِ کنار هم قرار دادن تعدادی کلمهی تصادفی را از نظر علمی ارزیابی کنند. آنها، خیلی ساده، با چهار کلمه و تولید جملههای تصادفی این موضوع را بررسی کردند. در نهایت این دو به این نتیجه رسیدند که استفاده از شعر قافیهدار با کلمات تصادفی، هم از نظر امنیت و هم از نظر آسانی حفظ کردن، بهترین راه حل است.
از دوران ایلیاد و اودیسهی هومر، مردم از قافیه برای حفظ کردن مطالب مختلف استفاده کردهاند. اگر در این اشعار حماسی از چنین تکنیکی استفاده نمیشد، حافظهی افراد عادی برای به خاطر سپردن آنها جواب نمیداد. این محققان هم همین شیوهی فکری را پیش گرفتند.
اما ساز و کار سیستم قزوینینژاد و نایت چگونه است؟ در ابتدا، آنها یک کد را به هر کلمه در لغتنامه نسبت میدهند. سپس از یک برنامهی کامپیوتری استفاده میکنند تا یک شمارهی تصادفی را به یک جملهی کوتاه تبدیل کند. در عین حال، اطمینان حاصل میکنند که این جملهها همیشه قافیهدار باشند. همچنین این برنامه جملهها را در قالب شعر «چهار وزنی» تولید میکند. براساس گفتهی این محققان هک کردن این پسوردها بسیار سخت است. نایت میگوید در عصر حاضر، هک کردن یکی از این پسوردها حداقل پنج میلیون سال طول میکشد.
نمونه پسوردهای این برنامه:
Incited coolly nationwide
and also shipping countryside
یا
Imperial recruit complain
the diamonds area remain
منبع: The Washington Post
درهی سیلیکون (Silicon Valley) در نگاه بسیاری از افراد، جایی است که انبوهی از نوآوران برای ثروتمند شدن به آنجا میروند. البته تردیدی نیست که بسیاری از برترین شرکتهای موفق دنیا در این منطقه قرار دارند. اما شاید برایتان جالب باشد که اکثر شرکتهای نوپایی که در درهی سیلیکون تاسیس میشوند، فقط به این دلیل که در مراحل ابتدایی کار قادر به جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص، جذب سرمایهگذار و نیز کسب اعتماد مشتریان نیستند، درنهایت ورشکسته میشوند. اما چه چیزی در دل این موفقیت و شکست وجود دارد؟
کسب ثروت و پولدار شدن، عامل پیشران استارتاپهای موفق نیست؛ بلکه ماموریتی که بنیانگذاران استارتاپها در ذهن و دل خود دارند سبب پیشرفت آنها میشود. استارتاپهایی که قصد ایجاد تغییری ارزشمند در دنیا و بهبود وضعیت حال را دارند درنهایت سبب ایجاد بیشترین ارزش و بازدهی را برای خود و سرمایهگذارانشان خواهند شد. البته ممکن است کسانی که با فضای درهی سیلیکون آشنا نیستند، نوعی تناقض در این میان مشاهده کنند. چگونه ممکن است بنیانگذاران یک استارتاپ برای دل خود کار کنند و از سویی دیگر بتوانند به سوددهی هم برسند؟ آیا میتوان به دنبال پول نبود و پس از مدتی به ثروتی فراوان دست یافت؟ نکتهی ماجرا دقیقا همینجاست!
«جیم بریکسدیل» (مدیر عامل شرکت نتاسکیپ) پاسخ جالبی به این پرسش میدهد: «گفتن اینکه هدف یک شرکت کسب درآمد است مثل این است که بگوییم هدف از زندگی، نفس کشیدن است.»
تردیدی نیست که اگر نفس نکشیم، دیگر داشتن هدف در زندگی معنایی نخواهد داشت. اما باید دقت کنیم که اگر به ماموریت خود باور داشته باشیم، این ماموریت به بخشی از الزامات اخلاقی ما تبدیل شده و مدل کسبوکارمان نیز بر مبنای آن تدوین خواهد شد.
کسب درآمد، تنها دغدغهی استارتاپهای موفق نیست.
رسیدن به اهداف بزرگ، کاری نیست که بتوان در مدتی کوتاه آن را به انجام رساند. برای موفقیت یک کسبوکار نیاز به یک مدل کسبوکار داریم. با اینکه این مدل درنهایت در پی سودآوری است، اما باید بر اساس رسالتی که در ذهن و دل دارید تدوین شود. درواقع اصلا قرار نیست که بین دستیابی به هدفی که در دل دارید و کسب سود، یکی را انتخاب کنید.
بسیاری از شرکتهای موفق امروزی بر اساس رسالتی که بنیانگذارانشان در ذهن داشتند شکل گرفته و به موقعیت برتر کنونی دست یافتهاند. بنیانگذاران گوگل (لری پیج و سرگی برین) آیندهای ایدهآل را در ذهن داشتند که هر کاربر بتواند بهراحتی اطلاعات موجود در وب را جستجو کند و همگان بهسادگی به آن دسترسی داشته باشند. گوگل با همین رویکرد توانست در طی چند دهه، انبوهی از اطلاعات را سازماندهی کند.
باور درونی بنیانگذاران یک استارتاپ به ماموریت خود، مهمترین عامل موفقیت کسبوکار جدید آنها به شمار میرود.
بنیانگذار فیسبوک نیز به فکر تسهیل و گسترش ارتباطات انسانی بود و به همین شیوه توانست زمینهی ارتباط موثرتر بین کاربران اینترنت در سراسر جهان را فراهم آورد. اما برای کارآفرینان و بنیانگذارانی که بیشتر به فکر ثروتمند شدن هستند، اوضاع ممکن است بهگونهای پیش رود که خیلی زود عرصه را واگذار کنند.
راهاندازی یک کسبوکار نو، کاری بسیار دشوار است. گاهی اوقات بهخاطر نبود منابع مالی و یا عدم علاقهی مشتری به محصول ارایهشده، کارآفرینان دست از تلاش میکشند. تاکنون نمونههای زیادی ازایندست استارتاپها را دیدهایم که بنیانگذاراناش به دلایل متعدد در میانهی مسیر، با شکست روبرو شدهاند.
اما نوعی دیگر از رها کردن کار استارتاپ هم وجود دارد که البته کمتر رخ میدهد و آنهم وقتی است که یک شرکت بزرگتر، استارتاپی را میخرد. هر از چند گاهی میشنویم که یک شرکت برتر سهام یک استارتاپ را میخرد و آن را زیرمجموعهی خود میکند. بهاینترتیب، بنیانگذاران آن استارتاپ به پول خوبی دست مییابند و احتمالا سرمایهگذاران آن نیز تا حدی متنفع میشوند.
شاید برای بنیانگذاران یک استارتاپ، خریداری شرکتشان توسط یک شرکت بزرگ (نظیر مایکروسافت یا یاهو) رویایی دلنشین باشد. اما اگر با دقت به این وضعیت نگاه کنیم، میبینیم که اینهم نوعی رها کردن کار در میانهی مسیر است. هیچ شرکتی تاکنون نتوانسته با ملحق شدن به شرکتی بزرگتر، دنیا را آنطور که در ابتدا میخواسته تغییر دهد. در بیشتر موارد میبینیم که استارتاپ خریداریشده از سوی شرکتی بزرگتر، تعطیل شده و یا کارکنانش اخراج میشوند.
فروش یک استارتاپ به شرکتی بزرگتر به معنای نابودی رویای بنیانگذار آن خواهد بود.
فروش یک استارتاپ به شرکتی بزرگتر حتی شاید خطرناکتر از رهاکردن شرکت بهخاطر مشکلات پیشآمده باشد. هر سرمایهگذاری که بر روی یک استارتاپ سرمایهگذاری میکند، این گزینه را نیز متصور میشود که شاید همهی پول خود را بهخاطر عدم موفقیت شرکت از دست بدهد. حال اگر یک استارتاپ توسط یک شرکت بزرگتر خریداری شود، سرمایهگذاران قبلی شاید به سود قابلتوجهی دست یابند و به همین دلیل این گزینه برای آنها بسیار هم مطلوب باشد. اما نکته اینجاست که این استارتاپ شاید دیگر هرگز نتواند به ماموریتی که در ابتدا برای خود متصور بود دست پیدا کند.
«لری پیج» و «سرگی برین» با پایبندی به رسالتی که برای خود برای سازماندهی اطلاعات در اینترنت ترسیم کرده بودند توانستند گوگل را به جایگاه کنونی برسانند. این دو آنقدر به رسالت خود باور داشتند که حتی پیشنهاد یک میلیارد دلاری یاهو برای خرید موتور جستجوی گوگل را رد کردند. گفتنی است مجموع سهام گوگل هماکنون ارزشی بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار دارد!
طبق احصاء رسمی وردپرس، ۳۳% از تارنما ها از وردپرس استفاده می کنند!
در پیرامون وب و همچنین در میان کاربران مختلف، این طور مباحث بسیار مطرح است که پیروان هر کدام از سیستم های مدیریت محتوا، سعی دارند تا نرم انگیزه ها دوست داشتنی خودشان را به عنوان سیستم مدیریت محتوای برتر، معرفی کنند؛ اما واقعیت آن است که چنین بحث هایی فرد را به یاد بحث های انجام شده وسط کاربران و پیروان ویندوز و لینوکس می اندازد و تمام این ها در حالی است که طرح اینگونه مباحث از پایه دچار خرده است. چرا که هر کدام از این نرم ابزارها و یا سیستم عامل ها، برای محیط ها و کاربردهای خاص خودشان طراحی شده اند و مناسب همان کار هستند. برای صریح شدن بحث انگار کنید از شما سوال کنند که به نظر شما یک خودروی سواری بهتر است، یا یک خودروی سنگین؟ خب قطعا پذیرش شما این خواهد بود که هر کدام از این ها برای کار خاصی طراحی و ساخته شده اند و نمیتوان به طور کلی چنین سنجش ای را انجام داد.
اما روی هم رفته طراحی وب سایت وردپرس از لحاظ موتورهای جستجو یا سئو، از لحاظ سرعت بارگزاری، کیفیت خدمات، سهولت کاربرد و وانگهی امنیت و افزونه های گوناگون جایگاه بسیار خوبی دارد و پیشنهاد می کنیم که از این سرویس بهرهگیری کنید.
علاوه بر خاصیت های فوق، وردپرس قابلیت دسترسی آسان برای ویرایش را داراست .بنابراین اگر می خواید سایت وردپرسی خویش را راه اندازی کنید، با ما تماس بگیرید لغایت با کمترین خرج این کار را برای شما سپریدن دهیم.مراحل طراحی سایت وردپرس به این صورت است که پیش درآمد درخواست شما با پروا به نوع سایت درخواستی رسیدگی و تخمین قیمت و اعلام میگردد. سپس سایت شما بنابرتقاضای مشتری ، وردپرس یا برنامه نویسی ، سایت شما طراحی و به شما تحویل خواهد شد.
در پی ارائهی قابلیت جدید، اکنون کاربران ویکیپدیا میتوانند قبل از کلیک روی هر لینک، پیشنمایشی از صفحهی مرتبط با آن لینک را مشاهده کنند. به این ترتیب سادهتر و سریعتر میتوانند به جستجوی یک عنوان بپردازند؛ بدون اینکه از موضوع اصلی جستجوی خود دور شوند.
برای هر مقالهای در وبسایت ویکیپدیا، در ابتدا یک پیشنمایش کامل از صفحهی مربوط به آن لینک مشاهده میکنید. اگرچه به نظر میرسد که این یک قابلیت کماهمیت باشد؛ اما ویکیپدیا از جمله ۵ سایت پربازدید است و ارائهی پیشنمایش، میلیونها نفر را از کلیک پیاپی به صفحات قبل و بعد حفظ میکند و آنها را از مرور صفحات وبی که کاملا مغایر با جستجوی اصلی است، بازمیدارد.
در حقیقت ویکیمدیا (سازمان اصلی ویکیپدیا) در یک پست، این بهروزرسانی را یکی از بزرگترین تغییراتی که در دسکتاپ ویکیپدیا رخ داده، عنوان کرده است.
اکنون اگر شما درحال مطالعهی مطلب خاصی هستید و در این مطلب به موضوع، مکان یا شخصی خاص اشاره شده است، تنها میتوانید با نگه داشتن ماوس روی لینک دادهشده، مروری کلی بر موضوع داشته باشید؛ و اگر میخواهید مطالعهی بیشتری داشته باشید، میتوانید روی لینک کلیک کنید.این ویژگی مدتی است که در حال تست A و B بوده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ در نسخهی بتا ارائه شده است. این نسخه سال گذشته برای کلیهی زبانها (به غیر از آلمانی و انگلیسی) در ویکیپدیا در دسترس قرار گرفت. هفتهی گذشته این نسخه به زبان آلمانی بروزرسانی شد و اکنون گستردهترین زبان جهان (زبان انگلیسی) به این ویژگی ویکیپدیا اضافه شده است.
سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد.
بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئوهای دوستان خود و برندهای محبوب از اینستاگرام استفاده میکنند. شرکتها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرمها نظیر فیسبوک و توییتر برای آشنایی با برندهای مختلف استفاده میکنند.
با این حال، برای اینکه بتوان از اینستاگرام بهصورت بهینه بهره برد، ایجاد پروفایلی که بتواند بهطور موفقیتآمیزی توجه مخاطبان را جلب کند مهم به نظر میرسد. با دنبال کردن نکاتی که در ادامه گفته میشود، بازاریابان رسانههای اجتماعی میتوانند بهمنظور دستیابی به نتایج بهتر در کسبوکار پروفایل اینستاگرام خود را بهینهسازی کنند.
درحالحاضر بیش از ۲۵ میلیون کسبوکار برای دسترسی به تجزیه و تحلیلهای مفید و ابزارهای تبلیغاتی محصولات خود از اینستاگرام استفاده میکنند. برخلاف حساب شخصی، حساب تجاری این امکان را برای کاربران فراهم میآورد تا تجزیهوتحلیلهای مرتبط با هر پست و همچنین رشد دنبالکنندگان را مشاهده کنند.
از آنجاییکه ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال میکنند، این امکان برای حسابهای تجاری فراهم است که بهواسطهی یک دکمهی تماس، بتوان از طریق پیام مستقیم اینستاگرام، ایمیل یا اساماس با نمایندگان برندها در ارتباط بود. این موضوع باعث میشود که پشتیبانی از مشتریان رسانههای اجتماعی راحتتر از قبل باشد.
آخرین نکتهی حائز اهمیت اینکه، حساب کاربری تجاری در اینستاگرام تنها با چند حرکت میتواند سبب ارتقاء محتوای شما شود. این نوع حساب کاربری نسبتا ارزان به شما اطمینان میدهد صرف نظر از اینکه چه پستی را برای ارتقاء پروفایل خود انتخاب میکنید، بخش وسیعتری از مخاطبان را در دسترستان قرار دهد.
به بیان سادهتر، یک حساب تجاری اینستاگرام، برای بازاریابان رسانههای اجتماعی قابلیت انعطافپذیری بیشتری بهمنظور داشتن حضوری مؤثر در اینستاگرام فراهم میکند. شاید بهترین قابلیت این است که حسابهای اینستاگرامی موجود در فضای مجازی تنها با چند کلیک بهراحتی میتوانند به حسابهای کسبوکار تبدیل شوند.
از آنجاییکه اینستاگرام به بازاریابان رسانههای اجتماعی اجازه میدهد تا تنها یک URL زنده را در کل پلتفرم به اشتراک بگذارند، وجود یک لینک در پروفایل حساب تجاری بسیار مهم به نظر میرسد.
با این حال، بسیاری از بازاریابان به اشتباه هنوز از یک لینک غیرقابل پیگیری در پروفایل حساب خود استفاده میکنند. اگر لینک مورد استفاده قابلیت پیگیری نداشته باشد، فهمیدن اینکه چه تعداد از بازدیدکنندگان وبسایت و مشتریان بهواسطهی لینک دادهشده در اینستاگرام وارد وبسایت شدهاند غیر ممکن خواهد بود.
با استفاده از یک پلتفرم تجزیهوتحلیل یا یک URL-ساز رایج نظیر Bit.ly، بازاریابان میتوانند ببینند چگونه کاربران با لینکی که در قسمت bio وجود دارد ارتباط برقرار میکنند.
بازاریابان اینستاگرام باید پروفایلی طراحی کنند که نشانگر یک بیانیه باشد، ایجاد یک کولاژ چندگانه و نشانگر یک تصویر قابل درک، بهترین روش برای انجام آن است. برندهایی نظیر رولز-رویس برای اشتراکگذاری تصاویر بزرگ که احتمالا هنگام کراپ کردن آنها در پستهای انفرادی درست به نظر نمیرسند به این روش تکیه میکنند.
بهتر از همه، هنگامی که برندها تعدادی از عکسهایی را که قابل تشخیص نیستند آپلود میکنند، میتواند سبب کنجکاوی دنبالکنندگان شوند. بسیاری از آنها انتخاب میکنند که برای دیدن تصویر در اندازه واقعی به پروفایل اینستاگرام شما بیایند.
تنها راه فهمیدن اینکه آیا استراتژی شما در اینستاگرام کار میکند، داشتن تحلیل برای اثبات آن است. درحالیکه یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام اطلاعات پایهای دربارهی عملکرد آن به شما ارائه میدهد، پلتفرمهای تحلیلی ثالث اطلاعات کاملی ارائه میدهند که در غیر این صورت قابل دستیابی نیستند.
از محاسبهی عملکرد لینک ردیابی در بخش بیو یا زندگینامه اینستاگرام تا تعیین اینکه کدام پستها بیشترین تعداد پیروان را به خود اختصاص میدهند، بهمنظور اشاره دقیق به بهترین زمان برای پست محتوای جدید، یک ابزار تحلیلی ثالث برای بهینه کردن استراتژی و پروفایل اینستاگرام شما ضروری است.
گاهی اوقات بهسختی میتوان فهمید آیا بیو اینستاگرام در خدمت اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی است یا خیر. بهترین روش برای درک اثرگذاری بیو از طریق آزمایش A/B است. برای شروع، ابتدا باید یک متغیر وابسته را انتخاب کنید که قابلیت اندازهگیری داشته باشد. یکی از متغیرهای وابسته محبوب ردیابی کلیکهای لینک URL است.
گام بعدی درست کردن تعداد قابل توجهی پروفایل اینستاگرامی و چرخیدن در میان آنها بهطور مساوی است؛ البته باید اطمینان حاصل شود که هر بیو برای تعداد یکسانی از دنبالکنندگان و در مدتزمان یکسانی به نمایش گذاشته میشود.
در پایان، با نگاهی به اطلاعات بهدستآمده از عملکرد URL، میتوان دریافت کدام یک از پروفایلها در ایجاد لینکهای URL مؤثرتر بودهاند.
بسیاری از بازاریابان اینستاگرام بر این باورند که داشتن تعداد زیادی از دنبالکنندگان برای ایجاد یک پروفایل کاملا بهینه از اهمیت بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر، به نظر میرسد که یک برند با دنبالکنندگان بیشتر، اعتبار بیشتری دارد. اما با یک نگاه اجمالی به پروفایل اینستاگرام متعلق به برخی از بزرگترین شرکتهای جهان میتوان دریافت که کیفیت دنبالکنندگان از تعداد آنها مهمتر است. پروفایلهایی با صدها هزار دنبالکننده وجود دارند.
این پروفایلها حتی دنبالکنندگان بیشتری نسبت به شرکت سیلزفرس دارند. این شرکت با مالکیت بازار ۷۴ میلیارد دلاری برای کلاه، تنها ۴۲ هزار دنبالکننده دارد. بازاریابان رسانههای اجتماعی باید بر توسعهی یک استراتژی که مخاطبان را هدف قرار میدهد متمرکز شوند، نه افزایش تعداد دنبالکنندگان بهمنظور ایجاد اعتبار برای خود.
برخلاف دیگر شبکههای اجتماعی، محتوای اینستاگرام در پروفایل شخصی یک فرد ذخیره نمیشود. در عوض، بهراحتی میتوان پستهایی را دید که مربوط به چند ماه پیش هستند. بازاریابان نباید از این موضوع غافل شوند و باید محتوای اینستاگرام خود را بهصورت هوشمندانه و متوالی برای ایجاد پروفایلی که روایتی از نام تجاری آنها است در اختیار دنبالکنندگان خود قرار دهند.
اطمینان حاصل کنید که شما و تیمی که با شما همکاری میکند در موقعیتی قرار دارید که از طریق روشن کردن اعلانهای اینستاگرام بلافاصله قادر به پاسخگویی به تمامی مخاطبان خود هستید. در دسترس بودن همیشگی یک برند برای مخاطبانش این امکان را فراهم میکند که تمایل و تعامل مخاطبان با آن برند افزایش یابد.
فرض کنید که هنوز پروفایل خود را ایجاد نکردهاید، برای انتخاب یک اسم ایدهآل باید وقت بیشتری صرف کرد. استفاده از نام برند بهترین شیوه بهمنظور پیدا کردن دنبالکنندگان وفادار است. اگر اسم مدنظر شما قبلا مورد استفاده قرار گرفته است، این امکان وجود دارد تا با پرداخت مبلغی به صاحب آن نام بتوان مالکیت آن را گرفت.
بسیاری از مصرفکنندگان انتظار دارند که در انواع مختلف شبکههای اجتماعی، خدمات فوری پشتیبانی از مشتری دریافت کنند. علاوه بر این، بهطور میانگین مشتریان یک تجربهی منفی از خدمات را با ۱۶ نفر از دوستان خود به اشتراک میگذارند.
همان طور که به محبوبیت اینستاگرام در بین کاربران افزوده میشود، خدمات رضایتبخش پشتیبانی از مصرفکنندگان برای برندهای مختلف از اهمیت قابل توجهی برخوردار میشود. از آنجایی که حسابهای تجاری اینستاگرام این امکان را برای بازدیدکنندگان پروفایل فراهم میآورند تا با یک کلیک با برندهای مختلف در تماس باشند، درخواست مشتریان بهراحتی در هر ساعتی از روز قابل رسیدگی است.
با توجه به این واقعیت، بازاریابان رسانههای اجتماعی باید فردی را برای نظارت بر پیامهای دریافتی در طول ساعات کاری در نظر بگیرند.
بسیاری از بازاریابان اینستاگرام اهمیتی برای بهروزرسانی پروفایل خود قائل نیستند؛ اما انجام این کار میتواند پروفایل شما را مرتبط و بهروز نگه دارد. اضافه کردن لوگوها و طرحهای متنوع که مختص یک کمپین بازاریابی است باعث تشویق دنبالکنندگان به پیگیری مکرر پروفایل شما میشود.
همانند توییتر، اینستاگرام میتواند این امکان را برای برندهای معتبر فراهم آورد تا از طریق یک تیک آبی، وضعیت حسابهای آنها تأیید شده باشد. این تیک آبی به دنبالکنندگان اینستاگرام اطمینان میدهد که حساب شما نشانگر رسمی بودن سازمان شما است.
درحالیکه اینستاگرام قابلیت ایجاد صفحههای معتبر و دارای تیک آبی را برای عموم افراد ارائه نمیدهد؛ رسانهی مشبل در گزارشی اشاره کرده است که راههایی وجود دارد تا با استفاده از ابزاری خلاقانه به این اعتبار دست یافت.
اینستاگرام همانند فیسبوک، یک شرکت تلفن همراه است. پیش از اینکه یک نسخهی دسکتاپ یا تبلت از برنامهی اینستاگرام وجود داشته باشد، در ابتدا اینستاگرام روی گوشیهای آیفون و کمی بعد برای سیستمعاملهای اندروید ارائه شد.
بازاریابان اینستاگرام باید پروفایل شرکت خود را روی انواع دستگاهها بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که این تجربه در همهی دستگاهها مثبت و متناسب با آن دستگاه است.
برای کسانی که علاقهمند به بالابردن ترافیک وبسایت خود از طریق صفحهی اینستاگرام شرکت هستند، باید اطمینان حاصل کنند که وبسایت آنها برای استفاده در گوشیهای هوشمند بهینه شده باشد. بسیاری از کاربران اینستاگرام از یک دستگاه تلفن همراه به صفحهی شما دسترسی پیدا میکنند و اگر کاربران در اولین بازدید از صفحهی شما با مشکل مواجه شوند، شانس شما برای تبدیل این کاربر به یک کاربر وفادار کم میشود. علاوه بر ایجاد یک تجربهی بهینه برای کاربر، سرعت صفحهی شما باید برای همهی دستگاهها بالا باشد. یک مطالعه نشان میدهد که سایتهای موبایلی که ظرف مدتزمان ۳ ثانیه یا بیشتر بارگیری میشوند، بیش از ۵۰ درصد از بازدیدکنندگان خود را از دست میدهند.
یکی از اهداف اینستاگرام داشتن سرگرمی است. یکی از روشهای انجام این کار در صفحهی اینستاگرام، استفاده از اموجیها در قسمت بیو شرکت است. تعدادی از اموجیها میتوانند جایگزین کلمات باشند و تعداد کاراکترهای موجود در قسمت بیو را کاهش دهند. این کار همچنین نشان میدهد که سازمان شما قادر به ارتباط با کاربران جوان است که بسیاری از آنها در اینستاگرام فعال هستند.