قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هزینه اجاره ماشین عروس

اگر از اولین مرحله یعنی انتخاب مدل ماشین کرایه عروس بگذرید، به هزینه اجاره ماشین عروس با گل می رسید که شاید یکی از مرحله هایی است که بسیاری از افراد با شنیدن هزینه های آن، قید کرایه ماشین عروس را زدند و تصمیم گرفتند با همان ماشین ارزان قیمت خودشان شب عروسی را بگذرانند.


اما اگر تحقیق کنید و بیشتر با نحوه اجاره ماشین عروس با گل  و شرایط آن آشنا شوید ، قطعا میتوانید یک ماشین عروس شیک و با هزینه مناسب پیدا کنید شاید با خود بگوئید چطور اینکار امکان پذیر است؟


در ادامه مقاله انواع مدل ماشین عروس کرایه و نحوه کرایه ماشین عروس با ما همراه باشید. هزینه کرایه ماشین عروس دارای شرایط و قوانینی است و قطعا اینطور نیست که همان لحظه اول با هزینه های بسیار بالا مواجه شوید ! معمولا افرادی که ماشین عروس کرایه می دهند ، مسیر ، منطقه ، کیلومتر طی شده ، ساعت کرایه و بسیاری موارد دیگر را در نظر می گیرند. بنابراین تمامی این موارد در کاهش هزینه کرایه ماشین عروس تاثیرگذار است.


قطعا یکی از راه هایی که میتوانید هزینه کرایه ماشین عروس را پایین بیاورید ، ساعت کرایه ماشین عروس است که با یک برنامه ریزی درست میتوانید هزینه کرایه ماشین عروس را کاهش دهید. یکی از مواردی که باعث افزایش کرایه ماشین عروس می شود ، اطلاع نداشتن از شرایط کرایه ماشین عروس است که در ادامه به برخی موارد مهم این شرایط پرداخته ایم


 


 


اجاره ماشین عروس با گل

اجاره ماشین عروس با گل


شرایط اجاره ماشین عروس با گل

اگر از ابتدای این مقاله با ما همراه بوده باشید، در تیتر انتخاب مدل ماشین عروس این مورد ذکر شد که در دو حالت میتوانید ماشین عروس کرایه کنید. مورد اول انتخاب ماشین عروس با راننده و یا انتخاب ماشین عروس بدون راننده که توصیه شد اگر جزء آن دسته از عروس و داماد هایی هستید که به ماشین عروس


در مورد این شرایط کرایه ماشین عروس توصیه می شود حتما از فردی یا نمایشگاهی که ماشین عروس را کرایه میکنید اطمینان کامل داشته باشید و حتما در چند جا در مورد آن پرس و جو کنید. البته بهترین راه کمک از افرادی است که برای شب عروسیشان،


ماشین عروس کرایه کرده اند زیرا افرادی وجود دارند که برای اینکه بتوانند هزینه بیشتری جهت کرایه ماشین عروس دریافت کنند، نسبت به دستکاری فنی ماشین اقدام می کنند علاوه بر این مورد، ممکن است ماشین عروس انتخابی از قبل مشکل فنی داشته باشد که حتی صاحب خودرو نیز از آن بی خبر باشد به همین علت مقصر شما خواهید بود و در صورت اتفاق افتادن، هزینه تعمیر و خسارت بر عهده شما است


https://iranirent.ir/widding-car/

هندزفری بلوتوث وی کی پروداکتس مدل i7S-TWS

این محصول با وزن بسیار کم و طراحی مینیمال و منحصر بفرد خود علاقمندان بسیاری پیدا کرده است چرا که با سازگاری با انواع مختلف گوشی های اندروید و آی او اس و محدوده عملکرد 10 متری ، همینطور قابلیت پخش موزیک و امکان برقراری مکالمه همراه با حذف نویز محیط ، نیاز افراد زیادی را برطرف نموده است. این محصول علاوه بر کارایی و طراحی زیبا خود که عده ی زیادی را مجاب به داشتنش می کند بسیار مناسب افرادی است که در حین انجام کار امکان استفاده از گوشی خود را ندارند و در عین حال ،بسته به موقعیت یا سلیقه ،امکان استفاده از سایر هندزفری های موجود در بازار را به دلیل حجم و شکل یا نمایان بودن هنگام استفاده را ندارند.افرادی چون سوارکاران ،بدنسازان ،تنیسورها ،و سایر ورزشکاران ،همینطور آشپز ها ،جوشکارها ،رانندگان و کلیه حرفه هایی که هنگام انجام کار توانایی استفاده از گوشی را ندارند. یکی دیگر از مزیت های (I7S)  شارژ کامل در 2 ساعت و همینطور استفاده از باکس شارژ است که نکته جالب در این باکس‌ها آن است که همانند پاور بانک عمل می‌کنند شما به‌راحتی می‌توانید با شارژ نگه‌ داشتن باکس‌، هر زمان و در هرجایی که هستید با قرار دادن هدفون‌ها آن‌ها را شارژ کنید. طراحی هدفون به‌این شکل است که پشت آن یک دکمه تعبیه شده است که علاوه بر نقش پاور، شما می‌توانید با یک بار ضربه روی دکمه، موسیقی را پخش یا قطع کنید و با‌ دو بار ضربه، آخرین شماره‌ایی که در لیست تماس‌های خود دارید مجدد با ‌آن تماس حاصل کنید برای عوض کردن موزیک کافی است دکمه را 2 ثانیه نگه دارید. از ویژگی‌های حایز اهمیت مدل (I7S) دستیارصوتی بوده که به هنگام دریافت تماس شماره دریافتی را به‌صورت تکی بازگو می‌کند و با  فشردن دکمه پشتی به‌آن تماس پاسخ دهید. طراحی بسیار شیک و کیفیتی راضی کننده به‌این محصول کمک کرده که رده قابل قبولی را در بین این گجت‌ها به خود اختصاص دهد. در‌مجموع اگر به‌دنبال خرید یک محصول با‌کیفیت برای گوش دادن به‌موسیقی و یا انجام تماس هستید (I7S) تجربه‌ی لذت‌بخش دنیای بدون سیم‌ را برایتان به ارمغان می‌آورد.

منبع:

آموزش ساخت : جاکلیدی دیواری فلزی بسازید

در خانه ای که جاکلیدی دیواری وجود نداشته باشد، تکلیف کلیدها مشخص است. هر روز صبح که می خواهید از خانه بیرون بروید باید چند دقیقه وقت صرف پیدا کردن کلیدهایتان کنید. جاکلیدی دیواری یکی از وسایلی است که خودتان هم میتوانید آن را بسازید. قبلاً در ساختنی طرز ساخت جاکلیدی چوبی را یاد گرفته اید و حالا میخواهیم نوع فلزی آن را بسازیم.


البته این جاکلیدی دیواری کاملاً بازیافتی است. قطعه اصلی این ساختنی جک ورودی صوتی است؛ اگر اهل ساخت اسپیکر و دستگاه های صوتی باشید حتماً چندتا جک ورودی صوتی دارید. با این جک ها و یک جعبه فلزی می توانید جاکلیدی فلزی بسازید. جاکلیدی که در تصویر می بینید خیلی ساده است و می توانید با رنگ کردن یا اضافه کردن وسیله های تزیینی جاکلیدی فلزی تان را زیباتر کنید.


گام اول : وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز برای ساخت جاکلیدی فلزی

وسایل مورد نیاز برای ساخت جاکلیدی فلزی


جعبه پروژه فلزی – دقت کنید که جعبه جای کافی برای نصب جک ها داشته باشد

سه عدد جک ورودی صدای ماده 6 میلیمتری

سه عدد جک ورودی صدای نر 6 میلیمتری

دو تا چهار عدد پیچ (برای نصب روی دیوار)

دریل پرسی به همراه مته (میتوانید از انواع دیگر دریل هم استفاده کنید)

روغن برش (میتوانید از هر نوع روغن دیگری هم استفاده کنید)چکش

میخ

خردکن

گام دوم : جای جک ها را مشخص کنید

ابتدا مشخص کنید کدام طرف جعبه رو به شما باشد و کدام طرف به دیوار بچسبد.


وسط جعبه را مشخص کنید و علامت بگذارید.


یکی از جک ها که وسط جعبه قرار می گیرد. حالا فاصله جک ها از یکدیگر را مشخص کنید و به همان اندازه دو طرف نقطه وسط را علامت بگذارید. دقت کنید که نقطه ها درست وسط جعبه قرار داشته باشند.


گام سوم : سوراخ ها را دریل کنید

با میخ و چکش روی نقطه هایی که علامت زده اید، ضربه بزنید تا کمی سوراخ شود. با این سوراخ ها دیگر مته از روی فلز ریز نمی خورد و کار با دریل ساده تر میشود.

چون جعبه فلزی است باید کارتان را با مته های کوچک شروع کنید و به مرور اندازه سوراخ را بزرگتر کنید. روی محل سوراخ ها کمی روغن بزنید تا فلز و مته بیش از حد داغ نشوند. بعد از اینکه دریل کردن سوراخ ها تمام شد، سطح فلز را تمیز کنید.


حتماً بعد از اینکه سوراخ ها را دریل کردید، جعبه را تمیز کنید.


گام چهارم : جک ها را آماده کنید

اگر جعبه تان به اندازه کافی عمیق نباشد باید جک ها را کمی تغییر بدهید و اصلاح کنید. البته ممکن است جک هایی که استفاده می کنید بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد و نیاز باشد اندازه آنها را تغییر دهید. خودتان جعبه و جک ها را بررسی کنید و هر طور که لازم بود آنها را تغییر دهید.


با انبردست یا دم باریک پایه های لحیم کاری شده جک ها را بکنید.


با سوهان سر پیچ های جک را صاف کنید. دقت کنید که نباید پیچ ها را بیش از حد صاف کنید. در ادامه کار به این پیچ ها نیاز داریم.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/metal-keychain/

فلش مموری استیل فلشیها طرح خودکاری ظرفیت 8 گیگابایت

سایر ویژگی های فلش مموری تبلیغاتی خودکاری 16GB USB2 :

میزان ظرفیت حافظه این نوع از فلش مموری خودکاری 16 گیگابایت از نوع  Solid است که قابلیت پشتیبانی از رابط USB2.0 را دارد و می تواند از طریق آن به لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های مجهز به پورت USB نیز متصل شده و اطلاعات را ذخیره یا انتقال نماید و همچنین با پورت USB1.1 نیز سازگاری دارد. این فلش مموری تبلیغاتی طرح خودکار به قلم استایلوس که مخصوص صفحات لمسی می باشد نیز مجهز شده که می توان از آن به عنوان یک ذخیره کننده اطلاعات نیز استفاده نمود.

منبع:

فلش مموری کینگستون مدل DTSE9H ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری Kingston DTSE9H بدنه‌ی کوچکی دارد و به راحتی در هر مکانی که که شما بخواهید جا می‌شود. با توجه به بدنه‌ی کوچک و جمع وجور DTSE9H، استفاده از آن در لپ‌تاپ‌هایی که پورت‌های USB فشرده و نزدیک به‌ هم دارند را امکان‌پذیر می‌کند. این فلش را می‌توانید به جاکلیدی‌تان متصل کنید تا دیگر هرگز آن را گم نکنید و از آنجا که درپوشی برای آن در نظر گرفته نشده‌است، احتمال فراموش کردن درپوش هم از بین خواهد رفت. بدنه‌ی DTSE9H از فلز براق و باکیفیت ساخته شده‌است که باعث می‌شود این فلش‌مموری در برابر افتادن، ضربه‌خوردن و شوک‌های ناگهانی مقاومت داشته باشد. این محصول از رابط USB 2.0 پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در دستگاه‌های دارای پورت USB 1.1 هم استفاده کرد. در طرف دیگر پورت USB این حافظه‌ی فلش، یک حلقه‌ی گرد توخالی برای آویختن به جاکلیدی وجود داردکه از طراحی خاص و دوست داشتنی‌ای برخوردار است و به DTSE9H ظاهر خاص و منحصر بفردی داده‌است. می‌توان این حافظه‌ی فلش را به‌عنوان یار و همراهی جدانشدنی برای آلترابوک‌ها و تبلت‌های مجهز به پورت USB در نظر گرفت. طبیعتا داده‌های هر شخصی در دنیای مدرن امروزی جزیی باارزش از زندگی شخصی و حرفه‌ای وی به حساب می‌آیند. با وجود حافظه‌های فلش دارای بدنه‌ی فلزی کینگستون، از امنیت فیزیکی اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. ظرفیت داخلی فلش مموری حاضر 32 گیگابایت است.

منبع:

https://elobel.com/flashmemory/