قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو تگ‌های عنوان در سایت وردپرس

اگر چه بیشتر تم های وردپرسی تنظیمات درست تگ های h را پشتیبانی می کنند ولی باید مطمئن شوید تگ عنوان شما تگ h1 باشد. اسم وبلاگ شما نیز باید تگ h1  باشد ضمن اینکه باید دقت داشته که برای سئو در گوگل هر صفحه , پست ,  تقسیم بندی باید تنها دربرگیرنده یک تگ h1 باشند. البته شما برای عنوان های فرعی و زیرعنوان ها می توانید از تگ های h2 و h3 کاربرد کنید و تعداد آنها در هر نوشته محدودیتی ندارد.

برای ویرایش این تگ ها به سادگی می توانید وارد فایل های post.php و page.php قالب شوید.



۵ . ۸ . بهینه سازی و سئو سایت با افزایش سرعت

یک عامل زیاد مهم در اینکه گوگل و بقیه موتورهای جستجو چند بار در روز سایت شما می خزند و صفحات آن را ایندکس می کنند به سرعت بارگذاری وب سایت شما وابسته است. شما می توانید از فاکتور اصلی ذیل برای افزایش سرعت سایت خود بهره‌گیری کنید.

۱٫    بهینه سازی پایگاه دیتا شما امری بایسته است که دائم باید در نظر داشته باشید.

۲٫    با استفاده از افزونه w3 total cache می توانید سایت خویش را کش کنید و الی حد زیادی سرعت خود را درمان پوزش می‌خواهم البته افزونه های دیگری مثل wp super chache و یا wp fastet cache نیز اینکار را سپریدن می دهند

۳٫    افزونه w3 total chache در کنار یک CDN به صورت فوق العاده ای عمل می کند و در میزان سئو سایت شما کارساز است

البته باید دقت داشته باشید که علاوه بر موارد بالا گزینش هاست پسندیده , عکس ها … در سرعت تارنما شما کارساز هستند.  اگر هدف دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به نوشتار افزایش سرعت سایت مراجعه کنید.



۶ . تعلیم پیشرفته سئو سایت وردپرس و محتوای تکراری

پس از اینکه تنظیمات پایه ای وردپرس را انجام دادید ممکن است به دشواری ها بعدی مانند داشتن محتوای تکراری روبرو شوید. این دقیقا به این خاطر برپایی می شود که وردپرس از دیدگاههای پایین مطالب را دسته بندی می کند:

۱٫    بر اساس تاریخ

۲٫    بر پای بست، دسته بندی

۳٫    بر بنیاد تگ ها

خب این مسئله باعث می شود شما مثلا در ۵ صفحه گوناگون یک محتوا داشته باشید که از دید گوگل به عنوان محتوای تکراری شناخته می شود و ممکن است بدست گوگل به خاطر محتوای تکراری جریمه شوید. فلذا برای بالا بردن چگونگی کتاب آموزش سئو در گوگل باید به اندیشه حل کردن این مسئله باشید.



۶ . ۱ . نمایه نکردن , تعقیب کردن صفحات بایگانی و غیر پرکار کردن چندی از آرشیوها

با استفاده از افزونه یاست سئو می توانید مطمئن شوید که صفحات آرشیوی که مناسب برای سایت نیستند نمایه نشوند. بس است در افزونه سئو به تقدیر عنوان ها و متاها وارد شوید و بعد به تب بایگانی یا بایگانی ها بروید.


تنظیمات یاست سئو در وردپرس و سئو


همانطور که می بینید ما تنظیمات مربوط به آرشیو تاریخ رو غیرفعال کرده ایم و باعث می شود هر لینکی که بر پایه تاریخ کاربرد شود به صفحه اصلی سایت ما ریدارکت گردد.

اگر در حال اجرای برگه یک نویسنده باشید, بایگانی مؤلف دقیقا همانند صفحه اصلی شما می شود که این سخت را تکراری بودن درونمایه می نامند. اگر این حالت سایت شما است می توانید آن را غیرفعال کنید لغایت به صفحه اصلی ریدارکت شوید. یا اینکه یک noindex,follow  اضافه کنید لغایت در نتیجه جستجو نمایان نشود. پروا داشته باشید که لینک به بایگانی شدنی است هنوز هم توسط قالب خروجی داشته باشد فلذا احتیاج است بطور جداگانه حذفشان کنید. خطای «محتوای تکراری» در بایگانی زمانی هم شدنی است رخ بدهد. همانطور که در بالا گفته شد، می توانید برای ممانعت از این خطا، دقیقا همانند بایگانی نویسنده عمل کنید.

همانطور که در شکل می بینید ما آرشیو نویسنده را پرکار و آن را noindex کرده ایم.

اگر به تب سایر در همان سرنوشت عنوان ها و متاها بروید و در بخش زیرصفحات بایگانی گزینه noindex  را پرکار کنید از نمایش دوم به پس هر صفحه مثلا مربوط به دسته بندی, تگ ها و … در نتایج جستجو بازدارندگی می کنید بنابراین اگر می خواهید فقط صفحه نخست به نمایش دربیاید گزینه ایندکس را بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.