قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کرایه اتومبیل

سیتروئن برای مدل فیس لیفت  C3-XR کراس اوور کوچک سپری جدید طراحی کرده و چراغ های زیبایی را گسترش داده است. دگرگونی ها اصلی در تقدیر چراغ های جلو قابل نگریستن بوده که هویت اصلی سیتروئن را نشان می دهد. سیتروئن این مدل را اقتباس از کراس اوور  C5 Aircross طراحی کرده و حتی خودرویی الهام گرفته از کانسپت CXPerience است.  فیس لیفت سیتروئن C3-XR چراغ های جلو  C3-XR فیس لیفت زیبا به عقیده می رسد و طراحی جذابی دارد. ادامه در ایرانی رنت همچنین جلوپنجره شامل مشبک های ریزی می شود که جلوه زیبایی را به تقسیم جلو  C3-XR کراس اوور بخشیده است.

لوگو سیتروئن نیز به صورت دنباله دار در سرنوشت جلو تعبیه شده و طراحی جذابی را به وجود آورده است که خیره کننده می باشد. همانطور که گفته شد، این شرکت فرانسوی،  C3-XR را برای بازار چین فراهم آورده و قرار نیست شاهد عرضه آن در بازارهای مختلفی باشیم.

در داخل کابین فضای اسپرتی قابل مشاهده است که صفحه نمایش لمسی 9 اینچی را دربرمی گیرد. دو سوکت USB در عقیده گرفته شده و سیستم سرگرمی آن به حمایت Apple CarPlay, Baidu Carlife و MirrorLink می پردازد. وانگهی تریم دو رنگ نیز قابل مشاهده است و اهرم دنده زیاد جالب پروا به عقیده می رسد.


در بخش موتور باید به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ 160 اسب بخاری اشاره کرد که به گیربکس 6 سرعته خودکار متصل است. محصول جدید سیتروئن از بهار 2019 رهسپار بازار چین خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت این کمپانی مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.